info@snsp.nl We zullen binnen 24 uur antwoorden!

Reclame regels

Garantie en garantieperiode

  1. De verkoper zal de vordering onverwijld, uiterlijk binnen 30 dagen, afwikkelen. De verkoper zal de koper per e-mail of telefonisch op de hoogte houden van de voortgang van de klacht.
  2. De goederen zijn gegarandeerd voor een periode van 2 jaar. De garantie gaat in op de dag van ontvangst van het product door de koper.


Materiële contractbreuk

  1. Substantiële contractbreuk is de verkoop van een zaak met een zodanig ernstig gebrek dat de verkoper ten tijde van het sluiten van de koopovereenkomst wist of moest weten dat de koper de overeenkomst niet zou hebben gesloten indien hij een dergelijk gebrek had voorzien.
  2. In geval van wezenlijke contractbreuk heeft de koper de volgende vorderingen:
    • opheffing van het gebrek door levering van een nieuwe zaak (er loopt geen nieuwe garantietermijn, bij levering van de nieuwe zaak dient de koper de oorspronkelijk geleverde zaak op kosten van de verkoper aan de verkoper te retourneren)
    • opheffing van het gebrek door reparatie van de zaak
    • redelijke korting op de aankoopprijs
    • terugtrekking van de koper uit de overeenkomst

Substantiële contractbreuk

  1. Een kleine contractbreuk is een contractbreuk die geen wezenlijke contractbreuk is.
  2. In geval van een immateriële inbreuk heeft de koper de volgende rechten:
    • herstel van het gebrek door reparatie
    • redelijke korting op de aankoopprijs


Klachtenprocedure

  1. De koper is verplicht de verkoper van het optreden van een gebrek in kennis te stellen onmiddellijk nadat hij van het gebrek kennis heeft gekregen of door tijdige inspectie en zorgvuldigheid kennis had kunnen krijgen. Verder gebruik van de goederen kan het gebrek verergeren en kan reden zijn voor afwijzing van de claim.
  2. De op te eisen goederen moeten compleet zijn (bijvoorbeeld één schoen is niet voldoende, maar een heel paar), schoon, droog en hygiënisch.
  3. In geval van een klacht is het noodzakelijk om de aankoop van de goederen van de verkoper te bewijzen (kopie van het aankoopdocument, factuur).
  4. De verkoper is verantwoordelijk voor alle gebreken aan het product die de goederen bij ontvangst door de koper vertonen of die zich tijdens de garantieperiode voordoen. Het is niet van toepassing op gebreken veroorzaakt door onzorgvuldige of onjuiste behandeling of mechanische beschadiging en het niet in acht nemen van de algemene behandelingsprincipes. Een verandering in de eigenschappen van de goederen die tijdens de garantieperiode is opgetreden als gevolg van slijtage of onoordeelkundig gebruik of interventie kan niet als een gebrek worden beschouwd. De gekochte goederen moeten altijd worden gebruikt voor de doeleinden waarvoor zij door de fabrikant zijn bestemd. De koper heeft geen rechten uit hoofde van gebrekkige nakoming indien het een gebrek betreft dat hij bij het sluiten van de overeenkomst met normale zorgvuldigheid had moeten kennen.
  5. In geval van een claim geeft de verkoper een schriftelijke bevestiging - claimrapport, waarin de datum van ontvangst van de claim, de inhoud en de gevraagde wijze van afhandeling (de gevraagde claim) worden vermeld. In geval van een claim door een transportdienst geeft de verkoper een bevestiging (claimrapport) af per e-mail aan de klant.
  6. Als de koper de verkoper niet ten laatste zonder onnodige vertraging na de kennisgeving van het gebrek aan het verkochte artikel op de hoogte stelt van zijn recht, heeft de koper altijd de rechten alsof er sprake was van een onbeduidende wanprestatie. De koper is niet gerechtigd de gemaakte specifieke keuze te wijzigen zonder toestemming van de verkoper, hetgeen niet van toepassing is indien de koper om de reparatie van een niet te repareren artikel heeft verzocht. De koper heeft ook het recht om van de overeenkomst af te zien als het artikel niet kan worden gebruikt omdat het gebrek zich herhaalt (derde keer hetzelfde gebrek) of omdat er meer gebreken zijn (4 of meer).
  7. Als de verkoper het gebrek niet tijdig (redelijke termijn, niet langer dan 30 dagen) verhelpt of weigert het gebrek te verhelpen, kan de koper een prijsvermindering eisen of zich uit de overeenkomst terugtrekken, zelfs in het geval van een niet-substantiële contractbreuk waarbij hij er reeds voor heeft gekozen het gebrek door reparatie te verhelpen.
  8. Als het gebrek kan worden verholpen, kan de koper ofwel herstel of aanvulling van het ontbrekende eisen ofwel een redelijke korting op de prijs.
  9. Als het gebrek niet kan worden verholpen en het voorwerp daardoor niet naar behoren kan worden gebruikt, kan de koper zich terugtrekken uit de overeenkomst of een redelijke korting op de prijs eisen.
  10. De koper kan zich niet uit de overeenkomst terugtrekken of een nieuwe zaak verlangen indien hij de zaak niet kan terugzenden in de staat waarin hij deze heeft ontvangen. Dit is niet van toepassing,
    • als er een verandering in de toestand is opgetreden als gevolg van een inspectie om een defect in het artikel te ontdekken,
    • als de koper het artikel heeft gebruikt voordat het defect werd ontdekt,
    • als de koper de onmogelijkheid om de zaak in ongewijzigde staat te retourneren niet heeft veroorzaakt door een handeling of verzuim,
    • als de koper de zaak heeft verkocht voordat het gebrek werd ontdekt, deze heeft verbruikt of tijdens het normale gebruik ervan heeft veranderd; als dit slechts gedeeltelijk is gebeurd, moet de koper aan de verkoper teruggeven wat hij nog kan teruggeven en moet hij de verkoper schadeloosstellen in de mate waarin hij van het gebruik van de zaak heeft geprofiteerd.

Adres voor het indienen van klachten

  1. Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Tsjechië
  2. De goederen worden door de koper alleen verzonden naar het aangegeven adres, ze worden elders niet geaccepteerd. De verkoper aanvaardt geen goederen die onder rembours worden verzonden. De Verkoper zal het betreffende bedrag sturen naar de rekening die de Koper bekendmaakt, en als hij dat niet doet, dan naar de rekening waarvan het is verstuurd.
  3. Indien de goederen per post worden verzonden, dient de koper de reden van de klacht en een korte omschrijving van het gebrek te noteren (bijv. direct op de kopie van het aankoopbewijs). De koper moet dezelfde informatie ook sturen naar info@snsp.nl.
  4. .
Super
prijs
De speciale aanbieding verdwijnt in
0:21:07:06
Mizuno Virtual Body G3 H
-61 % Sportief shirt Mizuno Virtual Body G3 H
30,95 € 79,95 €
slechts 6 stuks voor deze prijs